Webanalyse onderwerpen:
Een uitgebreide webanalyse is interessant voor websites ouder dan 3 jaar. U heeft nu immers een positie in Google behaald waar niet al teveel beweging meer inzit.
Mijn webanalyse geeft u inzicht in de status van uw website. We doen een SEO check, kijken wat twee van uw naaste concurrenten doen t.ov. uw website. We analyseren trefwoorden, backlinks en Analytics.
U ontvangt van ons een uitgebreid rapport met status, strategie en aanbevelingen. Het ijkpunt is nu bepaald, tijd om verder te groeien!
- Huidige online status
- 0 meting en ijkpunt bepalen
- Waar willen we over 5 jaar staan?
- Welke stappen gaan we daarvoor nemen?
- Met welke online tools gaan we dat doen?
- Concurrentie analyse
- Zoekmachine optimalisatie advies (SEO)
- Linkbuilding analyse
- Trefwoorden en backlinks
- Social media advies
- Strategie bepalen
- Lijst van aanbevelingen
- Presentatie rapport
- Gebaseerd op data, niet op aanname
- Kosten €975 excl. BTW
Groeien en conversie met je website of webshop?
1.Doel van uw online proposities zijn meer klanten en meer omzet, toch?
2. Dus heeft u gekozen voor een website of -shop.
3.Uw website/shop is helemaal naar uw zin en voldoet aan de laatste eisen en wensen!
4.De website/shop wordt goed gevonden door zoekmachines!
5.Na livegang wacht u met spanning op de 1e opdrachten c.q. reacties.
6.Die vallen wat tegen!
7.De website of shop werkt wel, maar toch…
8….niet op de manier waarop u dat in gedachten had!
9.U verliest langzaam het geloof in de kracht van uw website/shop en vertrouwt meer op uw netwerk en de ‘mond op mond’ klanten.
10.Wat nu te doen…
Mijn advies daarin is:
Begin Altijd Met Een Webanalyse!
In de afgelopen 23 jaar heb ik honderden websites en shops gemaakt. In vrijwel elke denkbare branche. Ik heb gewerkt voor artiesten, voor artiestenbureaus, voor branche organisaties en voor MKB.
Ik heb mijn ervaringen aangevuld met de nodige studies en certificaten op het gebied van SEO, Google Ads en online marketing. Met de juiste tools stijgt u snel in de zoekmachines.
Ik vind dat elke online strategie moet beginnen met een webanalyse. Dan heeft u een blauwdruk om te groeien en conversie te begroeten.
Gebruik mijn ervaring om nieuwe klanten en omzet te verwelkomen!
Mijn werkwijze
Bij bestaande websites/shops maak ik een webanalyse. Doel is om eerst een ijkpunt te maken;
- Waar staan we nu?
- Voldoet de website/shop aan doelstelling, doel en doelgroep?
- Hoe scoort de website/shop in Google, wat is de ‘DA’ score
- Welke trefwoorden scoren en welke niet
- Hoe staan we ervoor qua linkbuilding?
- We vergelijken de website met een aantal concurrenten
- Wat doen we op Social Media en wat valt daar te halen?
- Wat is de kracht van een landingspagina
- Ik maak een lijst met aanbevelingen
- We bepalen de strategie voor de komende maanden