Landingspagina

1.295 nieuwe klanten, meer omzet
  • Krachtig design
  • optimaal op mobiel (responsive)
  • leadgenerator
  • opvallende call to action
  • Zoekmachine geoptimaliseerd
  • 3 maanden looptijd
  • Scorende content
  • excl. webhosting
Populair

Nieuwe website

3.500 Gekwalificeerd webbureau
  • Topdesign
  • 10 pagina's
  • optimaal op mobiel (responsive)
  • Overzetten bestaande content
  • SEO optimalisatie
  • Google Ads gedurende 3 maanden na livegang
  • WordPress-Elementor
  • Geselecteerd webbureau
  • excl. webhosting
advies

Nieuwe website laten maken?

Bij het kiezen van een webbouwer kiest u vaak voor uw huidige webbureau. Dat is jammer want er zijn er meer . 

De Webmakelaar heeft een groot bestand van webbureaus en zoekt het bureau wat het best bij uw wensen én budget  past. We bieden u 3 offertes waaruit u kunt kiezen.

Laat vooraf eerst een webanalyse uitvoeren zodat u ook na livegang uw doelen kunt nastreven.

Welke bureau bij welke website?

 Als het om kwaliteit gaat is de keuze van een webbureau al wat moeilijker. Als u een, met name informatieve of lead genererende website wenst, dan bent u prima af bij de bureaus die handig zijn in, bijvoorbeeld, WordPress.

Zijn uw wensen groot en ambitieus, wilt u koppelingen met een boekhoudpakket, CRM, applicatie, API of andere aansluitingen? Dan is een custom CMS misschien een betere oplossing.

Ook hier bieden we u een passende webbouwer. Bij grotere wensen adviseer ik een webbureau waar zowel webdesigners, frontend- en backend developers werken. U betaalt dan iets meer maar u kunt rekenen op meer kwaliteit, een snelle en goede oplossing bij problemen, snelle websites die organisch goed gevonden worden en een hoog service level.

Bij de zoektocht naar het juiste bureau wordt vaak afgegaan op advies van een bevriende ondernemer of een collega die ‘handig’ is op internet. Het onderhouden van een website en de doelstelling op lange termijn wordt vaak vergeten. De conversie en/of score in zoekmachines vallen tegen en de website wordt -onterecht- al snel afgeschreven als tool om mee te scoren. Laat ons om die reden eerst een website analyse maken. De webbouwer kan dat gebruiken om de doelen na livegang te realiseren.

Ik help u graag bij uw zoektocht naar het juiste webbureau. Onze beproefde webanalyse geeft inzicht in de te realiseren doelen.

Favicon

Toelichting websites

Responsive

Een website moet goed tonen op tablet en mobiel. Statistieken achter de websites laten zien dat meer dan de helft van de bezoekers de website op mobiel opent. Zaak dus om te zorgen dat deze ervaring optimaal is.

Leadgenerator

Leadgeneratie is het proces om potentiële klanten (prospects) te verzamelen en hun interesse te wekken om producten en/of diensten af te nemen. Jerome heeft verschillende beproefde, online, mogelijkheden ontwikkeld die ervoor zorgen dat bezoekers de nieuwsbrief, contact- of informatieformulieren invullen of bestellingen plaatsen.

Call to action

De benaming ‘call to action’ is een begrip om bezoekers van uw website tot handelen te verleiden. Dat kan zijn het telefoonnummer bellen, contactformulier invullen, aanmelden voor een nieuwsbrief, iets bestellen of kopen. Bij aanvang van de ontwikkeling van uw website wordt er al aandacht besteed aan een goede call to action.

Conversie gericht

Conversie lijkt op call to action. De website wordt zo ingericht dat de klant gaat bellen, e-mailen, aanmelden of kopen. Als dit gebeurd is noemen we dat conversie.