Nieuwe website nodig?
Bij het kiezen van een webbureau zien veel ondernemers door de bomen het bos niet meer. De Webmakelaar heeft een groot bestand van webbureaus en zoekt het bureau wat het best bij uw wensen past. We bieden u 3 offertes waaruit u kunt kiezen. Laat vooraf eerst een webscan uitvoeren zodat u ook na livegang uw doelen kunt nastreven.
Nieuwe lay-out
-
Nieuw design, WordPress
-
Huidige inhoud wordt gebruikt
-
optimaal op mobiel (responsive)
-
leadgenerator
-
opvallende call to action
-
Zoekmachine geoptimaliseerd
-
conversie gericht
-
excl. webhosting
Scorende Website
-
pakkend design
-
optimaal op mobiel (responsive)
-
10 pagina's
-
leadgenerator
-
conversie gericht
-
WordPress of Joomla CMS
-
geselecteerd webbureau
-
excl. webhosting
Maatwerk website
-
custom made UX design
-
optimaal op mobiel (responsive)
-
zoekwoorden advies
-
leadgenerator
-
optimale conversie
-
PHP of .NET
-
vast aanspreekpunt
-
webbureau met meerdere developers
Welke bureau bij welke website?
Is conversie belangrijk, wilt u koppelingen met een boekhoudpakket, CRM, applicatie, API of andere aansluitingen? Ook hier bieden we u een passen webbureau. Bij grotere wensen adviseer ik een webbureau waar zowel webdesigners, frontend- en backend developers werken. U betaalt dan iets meer maar u kunt rekenen op een snelle en goede oplossing bij problemen, snelle websites die organisch goed gevonden worden en een hoog service level.
Bij de zoektocht naar het juiste bureau wordt vaak afgegaan op advies van een bevriende ondernemer of een collega die ‘handig’ is op internet. Het onderhouden van een website en de doelstelling op lange termijn wordt vaak vergeten. De conversie en/of score in zoekmachines vallen tegen en de website wordt -onterecht- al snel afgeschreven als tool om mee te scoren. Laat ons om die reden eerst een scan maken van uw wensen en doelen. De webbouwer kan dat gebruiken om de doelen na livegang te realiseren.
Ik help u graag bij uw zoektocht naar het juiste webbureau. Onze beproefde webscan geeft inzicht in de te realiseren doelen.
Toelichting websites
Responsive
Een website moet goed tonen op tablet en mobiel. Statistieken achter de websites laten zien dat meer dan de helft van de bezoekers de website op mobiel opent. Zaak dus om te zorgen dat deze ervaring optimaal is.
Leadgenerator
Leadgeneratie is het proces om potentiële klanten (prospects) te verzamelen en hun interesse te wekken om producten en/of diensten af te nemen. Jerome heeft verschillende beproefde, online, mogelijkheden ontwikkeld die ervoor zorgen dat bezoekers de nieuwsbrief, contact- of informatieformulieren invullen of bestellingen plaatsen.
Call to action
De benaming ‘call to action’ is een begrip om bezoekers van uw website tot handelen te verleiden. Dat kan zijn het telefoonnummer bellen, contactformulier invullen, aanmelden voor een nieuwsbrief, iets bestellen of kopen. Bij aanvang van de ontwikkeling van uw website wordt er al aandacht besteed aan een goede call to action.
Conversie gericht
Conversie lijkt op call to action. De website wordt zo ingericht dat de klant gaat bellen, e-mailen, aanmelden of kopen. Als dit gebeurd is noemen we dat conversie.
Webmakelaar webscan
Beter online presteren? Ik help u bij de juiste keuze van het ruime aanbod!