Scoren met Google Ads

Google Ads en taxatie waarde website
Favicon

Met Google Ads bereikt u uw doelgroep!

Online adverteren met Google Ads geven uw doelen een enorme boost. Uw naamsbekendheid groeit en het zorgt voor meer bezoekers uit uw doelgroep naar de landingspagina’s met uw diensten of producten. Het opzetten en bijhouden van Google Ads is een vak apart! U kunt dit zelf doen maar het is ons dagelijks werk! Wij zijn Google Ads sepcialist

Om winst te maken met uw Google Ads moet conversie (gegevens die de doelgroep achterlaten), goed te meten zijn. Wij gebruiken Analytics, Tagmanager en Trends om voor u de beste resultaten te realiseren! Maandelijks ontvangt u van ons een rapportage en geven wij tips om te zorgen voor een optimale score. 

Google Ads 1

200 per maand
  • Opzetten en beheer campagnes
  • Advertenties gericht naar uw doelgroep
  • Scorende zoekwoorden
  • Optimalisatie & SEO tips
  • Video meeting
  • Overzichtelijk dashboard rapportage
  • Geen SETUP kosten
  • minimaal 6 maanden looptijd

Google Ads 2

350 per maand
  • Meerdere campagnes
  • max. 12 advertentiegroepen
  • Scorende zoekwoorden
  • Webanalyse t.w.v. €975
  • Pagina optimalisatie- en SEO tips, maandelijks
  • Maandelijks video meeting
  • Overzichtelijk dashboard rapportage
  • Geen SETUP kosten
  • minimaal 6 maanden looptijd

Google Ads adverteren

Een campagne bestaat uit meerdere advertentiegroepen. De advertentiegroepen bestaan uit verschillende advertenties die allen gericht zijn op een bepaalde dienst of product. Aan de advertentie worden een aantal zoekwoorden meegegeven die gericht zijn op uw doelgroep met als doel dat deze uw dienst of product afnemen.

De lijst met uitsluitingswoorden wordt goed bijgehouden zodat de juiste doelgroep uw website/shop bezoekt.

Winst maken met je Google Adwords

https://analytics.google.com/Door Google Ads goed in te richten maakt u winst met uw website/shop. De winst die u maakt is vooraf te berekenen:

1. Stel doelen in met Google Analytics en koppel dit aan Google Ads
2. Controleer de conversie van een landingspagina
3. Bepaal de klantwaarde
4. Reken uit wat de waarde per bezoeker is.

Door deze rekensom kunt u bepalen hoeveel u per 100, 250, 500 of meer bezoekers verdient, dus hoeveel winst u maakt op dat product of dienst.

Ik heb hier een rekenmodel voor en help u graag!

Landingspagina

Een goede landingspagina is belangrijk als u goede conversies wilt met Google Ads. U heeft mischien al goede ladingspagina’s waarmee u nieuwe leads of producten aanbiedt. Wij geven u graag tips om deze te optimaliseren.

Een landingspagina is een webpagina waar extra aandacht voor gevraagd wordt. Dit wordt gedaan door de bezoeker te prikkelen om met u in contact te komen of een product te kopen: call to action).

Door op een aantrekkelijke manier uw dienst of product aan te bieden wordt getracht dat de bezoeker het benodigde formulier invult en op verzenden klikt: conversie).

De landingspagina is een belangrijk onderdeel van uw Google Ads campagnes.

Retargeting

Bij het bezoek aan de website wordt een ‘cookie’ geplaatst. De bezoeker wordt daardoor een aantal dagen geattendeerd op het product of de dienst die hij bekeken heeft. Er kunnen ook ‘display banners’ getoond van de producten die de bezoeker bekeken heeft. Doel hiervan is dat de bezoeker geprikkeld wordt alsnog het product of de dienst af te nemen.

SEO optimalisatie

Kiest u voor één van de Google Ads pakketten dan ontvangt u regelmatig tips om uw website te optimaliseren. Veel klanten helpen wij naast hun Google Ads aan SEO zoekmachine optimalisatie. Door dit bij elke pagina goed in te zetten groeit u hard organisch en met bepaalde zoekwoorden op de 1e Google pagina.

Inclusief webanalyse

Indien u kiest voor het Google Ads 2 pakket ontvangt u een uitgebreide webanalyse t.w.v. €975. Dit is een rapport die uw website/shop binnenstebuiten en ondersteboven keert en u inzicht geeft in hoe u er nu voorstaat én hoe u er over 3 jaar voor kan staan. Met dit rapport bent u klaar om van uw website/shop een leadgenerator te maken!