Beter gevonden worden? Blijf niet achter!

Bovenstaande stellingen kwamen voorbij in mijn tijd als eigenaar van een groot internetbedrijf en zijn de reden dat ik De Webmakelaar ben gestart. 

Veel ondernemers zijn gedurende de start en ook bij, snelle, groei op zoek naar aansluiting met hun online activiteiten.

Of het nu producten zijn of diensten, online conversie (het reageren via de website/shop) gaat niet vanzelf. 

Bij start-ups zijn goede content met de juiste trefwoorden belangrijk. Maar het verzamelen van backlinks is erg belangrijk op de langere termijn.

Bij bestaande websites is het belangrijk om de spamscore in de gaten te houden en actief te werken met trefwoorden, backlinks en zoekmachine optimalisatie. 

Mijn werkwijze

Eerst een webanalyse, daarna de rest. 

Doel is om eerst een ijkpunt te maken; 

  • Waar staan we nu? 
  • Voldoet de website/shop aan doelstelling, doel en doelgroep? 
  • Hoe scoort de website/shop in Google, wat is de ‘DA’ score
  • Welke trefwoorden scoren en welke niet
  • Hoe staan we ervoor qua linkbuilding?
  • We vergelijken de website met een aantal concurrenten 
  • Wat doen we op Social Media en wat valt daar te halen?
  • Wat is de kracht van een landingspagina
  • Ik maak een lijst met aanbevelingen
  • We bepalen de strategie voor de komende maanden


Met dit uitgebreide rapport kunt u uw webbouwer aansturen of mij de opdracht geven om een webbouwer te zoeken, een zoekmachine optimalisatie (SEO) expert, een specialist in online adverteren, etc. 

Maandelijks toetsen we de vorderingen en kijken we of en wat we moeten aanpassen.

U kunt mij inzetten als bemiddelaar, adviseur en aanspreekpunt. Alle communicatie loopt dan via mij. Zo kunt u blijven doen waar u goed in bent!

Referenties

JA, ik wil met jou werken!