Waarom een webanalyse laten uitvoeren?

De meeste Ondernemers willen Meer klanten en Meer omzet, toch?

Dus kiest u voor een website of -shop.

Uw website/shop voldoet aan de laatste eisen en wensen!

Alles wordt goed gevonden door Google/Bing!

Na livegang wacht u met uw rekenmachine in de hand op de 1e opdrachten.

De bezoekers melden zich!

De website of shop zorgt voor reacties, leads en bestellingen maar toch…

Niet op de manier waarop u dat in gedachten had!

U verliest het geloof in de kracht van uw website/shop en vertrouwt meer op de manier waarop het vóór de website ging!

Wat zal ik doen…

U twijfelt en belt mij voor advies!

Begin Altijd Met Een Webanalyse!

In de afgelopen 21 jaar heb ik honderden websites en shops gemaakt. In vrijwel elke denkbare branche.

Ik heb mijn ervaringen aangevuld met de nodige studies en certificaten op het gebied van SEO en online marketing. Met de juiste SEO tools stijgt u snel in de zoekmachines.

Ik vind dat elke online strategie moet beginnen met een webanalyse. Daarna kijken we weer verder.

Gebruik mijn ervaring om nieuwe klanten en omzet te verwelkomen!

Mijn werkwijze

Bij bestaande websites/shops maak ik een webanalyse. Doel is om eerst een ijkpunt te maken; 

  • Waar staan we nu? 
  • Voldoet de website/shop aan doelstelling, doel en doelgroep? 
  • Hoe scoort de website/shop in Google, wat is de ‘DA’ score
  • Welke trefwoorden scoren en welke niet
  • Hoe staan we ervoor qua linkbuilding?
  • We vergelijken de website met een aantal concurrenten 
  • Wat doen we op Social Media en wat valt daar te halen?
  • Wat is de kracht van een landingspagina
  • Ik maak een lijst met aanbevelingen
  • We bepalen de strategie voor de komende maanden

Webanalyse onderwerpen:

In het SEO SUCCES Programma zit ook mijn webanalyse!

Referenties

JA, ik wil meer informatie ontvangen voor mijn webanalyse!