Webanalyse onderwerpen:

Groeien en conversie met je website of webshop?

1.Doel van uw online proposities zijn meer klanten en meer omzet, toch?

2. Dus heeft u gekozen voor een website of -shop.

3.Uw website/shop is helemaal naar uw zin en voldoet aan de laatste eisen en wensen!

4.De website/shop wordt goed gevonden door zoekmachines!

5.Na livegang wacht u met spanning op de 1e opdrachten c.q. reacties.

6.Die vallen wat tegen!

7.De website of shop werkt wel, maar toch…

8….niet op de manier waarop u dat in gedachten had!

9.U verliest langzaam het geloof in de kracht van uw website/shop en vertrouwt meer op uw netwerk en de ‘mond op mond’ klanten.

10.Wat nu te doen…

Mijn advies daarin is:

Begin Altijd Met Een Webanalyse!

In de afgelopen 23 jaar heb ik honderden websites en shops gemaakt. In vrijwel elke denkbare branche. Ik heb gewerkt voor artiesten, voor artiestenbureaus, voor branche organisaties en voor MKB.

Ik heb mijn ervaringen aangevuld met de nodige studies en certificaten op het gebied van SEO, Google Ads en online marketing. Met de juiste tools stijgt u snel in de zoekmachines.

Ik vind dat elke online strategie moet beginnen met een webanalyse. Dan heeft u een blauwdruk om te groeien en conversie te begroeten.

Gebruik mijn ervaring om nieuwe klanten en omzet te verwelkomen!

Mijn werkwijze

Bij bestaande websites/shops maak ik een webanalyse. Doel is om eerst een ijkpunt te maken; 

  • Waar staan we nu? 
  • Voldoet de website/shop aan doelstelling, doel en doelgroep? 
  • Hoe scoort de website/shop in Google, wat is de ‘DA’ score
  • Welke trefwoorden scoren en welke niet
  • Hoe staan we ervoor qua linkbuilding?
  • We vergelijken de website met een aantal concurrenten 
  • Wat doen we op Social Media en wat valt daar te halen?
  • Wat is de kracht van een landingspagina
  • Ik maak een lijst met aanbevelingen
  • We bepalen de strategie voor de komende maanden

JA, ik kies voor deze uitgebreide Webanalyse a €975 excl. btw!

Referenties